9 Mayıs 2017 Salı

MAC SHEEN SUPREME RUJ - IMPRESSIVE / ÜRÜN İNCELEME




Mac rujlar arasında belki Ruby Woo kadar popüler olmasa bile benim için kullanımı en kolay, pratik ve rahat rujdur Impressive. Sheen supreme serisinden nötr yaldızlı mürdüm tonda cream formül olarak geçen ancak pigmentli dudaklarda nüde duran oldukça nemli bitişli bir ruj.


Aslında mürdüm ile alakası yok, görselden de belli olduğu üzere daha kahverengi alttonlu bir şeftali pembe. 
Kalıcılığı çok yüksek değil, bu eksi yanı olabilir ancak kolaylıkla tazelenebilir ve gün içerisinde dudakta hissedilmeyecek kadar hafif yapılı.
Nemlendirme ve parlak gösterme, örtücülüğünün yeterliliği ise olumlu özellikleri.
Kokusu diğer MAC rujlar kadar ağır değil ve tadı da yok denebilir =)


Öncesinde aynı ruju 2 yıl boyunca kullanıp dibine görmek üzere olduğumdan MAC'in indiriminde stok yapmak istedim. Zaten yeni yıl ve kur farkı nedeniyle zamlı olarak satılmaya başlanan bir çok marka ve ürünün yanında böylesi bir indirim oldukça faydalı oldu.

Buğday ciltlilerin mutlaka gidip bir denemesini, dudaklarındaki hissi ve renk tonunu görmesini isterim.

Bağdat Caddesi MAC mağaasından 51tl'ye satın aldım. (İndirimsiz fiyatı 85 tl)
Siz internet üzerinden de alabilirsiniz. Link aşağıda.


Opaklık (Opacity): 3/5
Nemlendirme (Moistening): 5/5
Renk (Color): Nötr yaldızlı mürdüm (Nude Sparkly Purple Mauve)
Bitiş / Formül (Formula): Parlak Kremsi (Creamy Shine)
Koku & Doku (Flavor Texture): Hafif (Mild)
Rahatlık (Comfort): 5/5
Kalıcılık (Lastingness): 2/5
Fiyat / Performans (Overall): 5/5



Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder