19 Mayıs 2017 Cuma

ÜRÜN İNCELEMESİ // ZARA NUDE BOUQUET EDP (PERFUME REVIEW // ZARA NUDE BOUQUET)


Zara'nın sezon ortası indirimine bakınırken bu parfüm gözüme çarpmıştı. Daha doğrusu ismi biraz ilgimi çekti. Şişe şık, isim havalı... Daha önce Zara'dan hiç parfüm denememiştim ama kullananlardan oldukça memnun kaldıklarını duymuştum. Uygun fiyatlı parfümlere karşı biraz mesafeliyimdir, fiyatından değil ama içerik kalitesi ve esasns yoğunluğu mecburen düşürülmek zorunda kalıyor. 

Bu parfümü denediğimde ilk anda biraz fazla çiçeksi geldi ancak alışverişi tamamlarken tekrar kokladığımda çok beğendiğim bir hale gelmişti. Kalıcılığından emin olamasam bile bu tip bir kokuyu beğenerek kullanacağını düşündüğümden kız kardeşime son kalan bir şişeyi aldım.  Birlikte baktık sonra kokusuna, teninde (esmer - buğday) kaldıkça çok daha güzel oldu, neyseki yakıştı ve sevdi.


Nude Bouquet 2016 yılında Zara'nın klasik serisinde satışa çıkmış çiçeksi bir koku. Fransa'da üretilen, EDP olarak 100 ml şişelerde satılan ve oldukça şık ambalajlanmış bir ürün.  Ben 59,95 tl'ye aldım . Şu anda hem Online'da hem de bir çok mağazada hala satılmakta.

Bir çok sitede özellikle Christian Dior'un Miss Dior Blooming Bouquet ve Miss Dior Cherie Blooming Bouquet kokularına benzetilmiş. Gerçi isim benzerliği de var ancak özellikle bunu test ettim. Miss Dior Blooming Bouquet'i kolumda denedim. Evet ilk sıkıldığında ve 1-2 saat kadar aynı kalıyor ancak sonradan Dior daha odunsu&vanilyalı bir hal alıyor ama Zara çiçeksi&şekerli olmaya başlıyor. Ayrıca Dior 8-9 saat kadar kalıcı ancak Zara en fazla 5 saat kalıyor. Elbette arada çok ciddi bir fiyat farkı var ve bu da essansın taban notasına, kalite ve yoğunluğuna yansıyor ancak bu kesinlikle Zara yetersiz demek değil aksine performansı ve koku kalitesi beni oldukça şaşırttı. 


Uzun yıllar Christian Dior'un Miss Dior Miss Cherie parfümünü kullandım, düğün gecem dahil ama o parfümün üretimi geçtiğimiz senelerde durdurulup bir tık değiştirilerek Miss Dior adıyla satışa başlandı. Nedense.... Zara'nın parfümene karşı sempatimin bir kaç tık fazlalaşmasında bunun da payının olduğunu düşünmeden edemiyorum.

Biraz parfümün içeriğinden ve detaylarından bahsedeyim.



Ana temasında çiçeksilik (beyaz çiçekler) olan parfüm narenciye, pudra, vanilya dokusunu sulu bir hisle birleştirmiş. Huzurlu ve zarif bir koku.
Main Accords; floral (white floral), citrus, powdery, aquatic and vanilla.


Üst Nota: Bergamot, Lotus.
Top Notes: Bergamot, Lotus.

Orta Nota: Hanımeli, Yasemin.
Middle Notes: Huneysuckle, Jasmine.

Alt Nota: Sandal ağacı, Vanilya, Tonka fasülyesi.
Base Notes: Sandawood, Vanilla, Tonkabean.



Kalıcılık (Longevity): 3/5
Yoğunluk (Sillage): 4/5
Mevsim (Season): Bahar - Yaz  (Spring - Summer)
Özgünlük (Originality): 3/5
Fiyat/Performans (Price/Performance): 5/5


Baharın bu müthiş ilk günlerine yakışacak, çiçeksi koku sevenlere uygun fiyatlı bir seçenek olarak şiddetle tavsiye ederim. Minik Cadım, sen de güle güle keyifle kullan.


Not: Özellikle parfüm alırken gerek uygun gerekse yüksek fiyatlı olsun, öncesinde en az iki kere denemenizi, hatta tester istemenizi (Çekinmeyin!), teninizle uyumunu, kalıcılığını, değişimini test etmenizi ve yeterince tatmin olursanız ürünü satın almanızı öneririm. 


Sevgiler.





6 yorum:

  1. Yazı için teşekkürler, çok tatmin edici olmuş böyle yazılar bulmak çok zor tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Zara 03 Caipirissima Bayan Parfüm arkadaşlar bu parfümü arıyorum :S yardım edin. harikaydı

    YanıtlaSil
  3. en iyi açık parfüm

    bende parfüm alırken ince detaylara değinmişler. Koku ve parfüm olayı benm için çok değerli. Yazı için teşekkürler. ALBERTO SEGO parfüm markası şu an favorim. Orjinale gücümüz yetmiyor. Makalede belirtilen modelin de harika şekliyle kendilerinde bulunmaları benim için avantaj oldu.

    YanıtlaSil
  4. Casmire rose almak icin gittigim magazada nude bouquet ile casmire rose un setini aldim. Sonrasinda nude bouqueti daha cok sevdim. Her zaman dolabimda bulunduruyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil