2 Mayıs 2017 Salı

NİSAN 2017 // KOZMETİK FAVORİLER (APRIL 2017// MAKEUP FAVORITES)


Her ay bir favoriler yazısı çıkar mı pek emin değildim aslında. Yani sonuçta iddalı bir etiket bu favori. Bir ürünün favori olması için aylardır hatta yıllardır kullanıp, bittikçe almak ve sonucundan net emin olmak gerekir bence. Her yeni çıkan ürünü deneyip içinden birini o ayın favorisi seçmek açıkçası bana pek anlamlı gelmiyor. Neyse girişi kısa yazma planım yine an itibariyle suya düşmüş bulunmakta. Hemen konuya geliyorum. Nisan ayında düşündüğümden daha çok makyaj yaptım. Genelde yaz yaklaşınca yüzümde bir şeye tahamül edemiyorum ama bu Nisan pek sıcak olmadığı için bir çok yeni ürün deneme, uzun zamandır kullandığım ürünleri favoriler kategorisine çıkarma açısından verimli geçti.

Özellikle, kısa ve az kirpikleri olanlar yazıyı sonuna kadar okusun. Güvenin ;)


Önceki yaz Teyzem'in hediyesi olan Sephora Cosmetic Favorites (US) paketinden bir çok ürün çıkmıştı ki bence mutlaka bizim ülkemizde de bulunmaları gerekiyor ancak nedense bir türlü 'Value Set' dedikleri seriler bize gemiyor. 10 katı para verip hepsini alarak denememiz gerekiyor çünkü. Tester yok, değişim imkanı yok. Vs Vs. 

Neyse o kutunun içerisinden benim için en güzel ürünlerden ikisini bu ay da kullanmaya devam ettim hatta sanırım açtığımdan beri en çok kullandığım ay bu Nisan ayı oldu o yüzden favorilerimde bahsetmem şarttı.

Tarte Amazonian Clay Waterproof Bronzer, Park Avenue Princess  ( http://www.sephora.com/mineral-powder-bronzer-P99809 ): Hafif ışıltılı, kremsi, oldukça kalıcı ve turuncu olmayan resmi bir bronz. Güneşten nasıl yanıyorsam aynı etkiyi veriyor. Evet altın yansımaları var ve hatta 'glowy' dediğimiz ıslak efekti veriyor ama asla sim değil. Zaten neredeyse bitirdim. En yakın zamanda yerine konacak ürünlerden. Buğday tenli ve sarı alttonlulara tavsiye ederim. 

Stila Convertible Color Dual Lip and Cheek Cream, Peony ( http://www.sephora.com/convertible-color-P8426 ): Allık ve ruj olarak kullanılabilen bir çok ürün denedim ama sanırım bunun kadar iyisini daha önce denemedim. Diğerleri ya allık olarak iyiydi dudakta renksiz kuru ve parça parça duruyordu yada yapısı ıslak olanlar yanakta yapış yapış duruyor, dağılmıyor veya saçlara yapışıyordu. Bu ise hem allık olarak çok çok iyi bir iş çıkarıyor asla yapış yağış olmuyor süper dağılıyor ve çok tatlı bir parlaklık yaratıyor. Dudakta ise daha doğal hafif yapılı bir ruj olarak kullanılabiliyor. Eyeliner'ından sonra Stila'nın diğerlerine fark attığı bir ürününü daha keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum.


NYX #NoFilter Finishing Powder ( https://www.nyxcosmetics.com.tr/nofilter-finishing-powder ): En son Alışverş yazımda detaylıca bahsetmiştim. Müthiş bir sabitleme ve son pudrası, fotoğraflarda çok güzel bir etkisi var. Bendeki rengi medium olive ama çok fazla bir renk verdiği söylenemez. Kapatıcılı yok ama pürüssüzleştirdiği muhakkak.


The Balm Batter Up, Slugger - Koyu Mor, Mürdüm ( https://thebalm.com/products/batter-up-1?variant=16700590150 ) Göz kalemimi, kale far mı bilemiyorum. Hiç önemli değil. göz kapağımın üzerine sürüp uçlarını serçe parmakla dağıtıyorum veya geniş bir karıştırma fırçası ile ykarıya kalar yayıyorum, biraz alt kirpik diplerime geçip karıştırıyorum üzerine bir de iyi bir maskara. Buğulu göz makyajı tamamdır. Bu tip kalemlerin en büyük sorunu, ilerleyen zamanda katlanma bölgesine toplanması ve çizgilere dolmasıdır. Ama bu kalemde asla olmuyor bu nedenlede dağıtırken biraz hızlı olmak gerek çünkü kısa sürede sabitleniyor. Makyajda dağınık, uğraşılmamış görüntüyü çok sevdiğim için benim işimi kolaylaştırdı.


Sephora Bright Future Gel Serum Concealer (http://m.sephora.com/product/P398009?skuId=1686062 ): Yüksek örtücülükte, gözaltını kurutmayan, çizgilere çok çok az dolan ki dolmayan concealer yok malesef, kolay dağılan ve uzun süre kalıcı bir gözaltı kapatıcı. Benim beklentimi tamamüyle karşıladı. Elbette bir kapatıcıda olması gereken her şey var gibi saydım ama değil. Yani kişisel olarak hafif yapılı, pudra bazlı, corrector gibi çalışan bir kapatıcı da arıyor olabilirsiniz, işte bu o değil.  Hatta net olarak şunu söyleyebilirim Nars Pure Radiant Creamy Concealer'ın aynısı sadece bir tık daha ıslak bitişlisi ve 3'te 1'i fiyatında.


NYX Lid Lingerie Eye Tint, Evening Spell - 24 TL ( https://www.nyxcosmetics.com.tr/lid-lingerie ): Bu üründen de daha önce NYX Alışverişim yazısından bahsetmiştim. Fikrim değişmedi. Müthiş bir bordo far, çalışması biraz pratik gerektiriyor ama alışınca başka fara elim gitmedi. The balm ve bu ikili benim için tamamdır. Yakınınızda bir NYX mağazası veya standı varsa bu seriye bakmanızı tavsiye ederim. Aklımda bir rengi daha var bakalım o da bunun kadar başarılı olacak mı?


Charlotte Tilbury Legendary Lashes Volumising Mascara, Black Vinyl ( http://www.charlottetilbury.com/us/legendary-lashes-volumizing-mascara.html ): Ülkemize  'henüz' gelmemiş olsa bile umuyorum en yakın zamanda kavuşuruz, artık zamanıdır yani. Aslında bu ürünü paylaşıp paylaşmama konusunda tereddütlerim vardı, ulaşması şimdilik pek kolay değil ve instagram satış hesapları konusunda da kafam net değil ama benim gibi kısa ve cılız kirpiği olan herkesin bilmesi gerekir diye düşündüm. Maskara en zor beğendiğim makyaj ürünü çünkü kirpiklerim.... Pek hayalimdeki gibi değiller diyelim. Yinede ipek kirpikten (defalarca denedim ı ıhh) çok çok daha iyi bir çözüm olarak bu maskarayı buldum. Biraz dökülme yapıyor, onu baştan söylemek zorundayım ve malesef topak topak maskara görüntüsünü sevmeyenler bundan nefret edecektir çünkü bu maskaranın amacı tek tek ayırıp uzatmak değil. Evet uzatıyor ama inanılmaz bir hacim veriyor, kıvrıklığını da düşürmüyor. Şansınız olursa deneyin derim. Ne demek istediğimi özellikle kısa ve az kirpiği olanlar anlayacaktır. 


Yazıda bahsettiğim tüm likit ürünlerin kodları ve renkleri.

Bir sonraki yazı çok yakında....

Sevgiler.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder