4 Mayıs 2017 Perşembe

NİSAN 2017 //DİĞER FAVORİLERİM (APRIL 2017// OTHER FAVORITES)


Tüm ayı sadece makyaj favorileri ile geçiştirmek pek hakkaniyetli olmazdı. Hatta sanırım bu tip bir klasmanda kozmetikten daha çok sayıda maddem oluyor. Ben de bundan sonra makyaj ve kozmetik haricinde olan favorilerimi 'Diğer' başlığı altında paylaşmaya karar verdim.
Nisan ayı boyunca severek kullandığım, okuduğum, gördüğüm veya herhangi diğer şeyler işte burda.

Not: Bu ay ve son bir kaç aydır favori dizim yok, çünkü zamanım yok, çünkü izlerken tıkanıyorum daralıyorum içim şişiyor. 


Su/Soğuk İçecek Termosu (Starbucks): Su içmek küçüklükten beri malesef alışkanlık haline getiremediğim bir durumdu ama son bir kaç yılda bunu edinmeyi başardım. Doğru alışkanlık edinmenin yaşı zamanı yokmuş işte. Sadece doğru yöntemi varmış. Kendime severek kullanacağımı bildiğim bir bardak (incecik) ve bir de termos almıştım, suluk belkide adı. Bu kadar kullanacağımı tahmin edemezdim. Çok çok işimi gördü ve diğer suluklar gibi koku yapmıyor ki en en sevdiğim özelliği. 

Nemlendirici (Estee Lauder - Daywear): Yağlandırmadan cildi derinlemesine böyle kana kana su içmiş gibi nemlendiren, yumuşacık yapan bir nemlendirici. Üstelik bence kullanım için yaş aralığı da pek yok ama tabi endişenize göre değişebilir. Bence nemlendirme ve sağlıklı görünüm sağlamak dışında bir etkisi yok ama benim isteklerimi fazlasıyla karşıladı. Sivilce veya tahriş yapmadı.

Tırnak Güçlendirici (Sally Hansen - Miracle Cure Tırnak Güçlendirici): daha önce tırnak güçlendirmede çok saplam bir ürün bulduğumdan bahsetmiştim. İşte bu o! Benim gibi soyulan, kırılan, uçları aşınan tırnakları olanlara şiddetle tavsiye ederim. Son 4 aydır hiç aksatmadan kullandım, arkadaşlarıma hediye ettim hatta bu 2.şişem. Sadece canım istediği için tırnaklarımı kısalttım veya uzattım, kırıldıkları için kesmek zorunda kalmadım yani. Detaylı yazısını yazacağım.

Multi-Vitamin (Supardyn All Day): Bahar yorgunluğunu üzerinden atamayan bünyem için bir gıda takviyesi. Resmen uyanamıyorum, kolumu kaldıracak halim yok bir de üzerine 25inden sonra eklenen bahar nezlesi hapşuruğu tıskırığı eklenince offff. Baya canlandırdı ayrıca daha önce instagramdan paylaştığım Juico Sarı Detox içeceği de bana çok iyi geldi,  enerji verdi resmen. Elbette bu tip gıda takviyesi statüsündeki ürünleri bile mutlaka doktora danışarak kullanmak gerekli. İçeriğindeki bir maddeye alerjiniz olabilir veya düzenli kullandığınız ilaçla ters etkileşimde bulunabilirler. İşi sağlama almakta fayda var.

 Kitap (Sanatçının Yolu - Julia Cameron): Yollarımızın kesişmesinin enteresan bir hikayesi var ama biraz uzun ve alengirli olduğu için şimdilik o kısmı geçiyorum. Yaratıcılık konusunda tıkanıklık yaşayanlara, içindeki yeteneği açığa çıkaramayanlara, daha verimli olmak isteyenlere, ruhundaki sanatçıyı beslemek isteyenlere sadece gidip alın derim, başkada bir yorumum yok. Okuma süreci bile inanılmaz bir deneyimdi.


Tayt Jean Pantolon (Calzedonia): Vücut şekillendiren jean görünümlü bir tayt. Sadece gidip bir tane deneyin derim. Daha uygun fiyatlı markalar mevcut elbette ama alıp alıp bozulduklarından kırk kere aynı şeyi yaşamaktan bıktım, bir tane olsun düzgün olsun istedim. Jean olarak almak zorunda da değilsiniz, bir çok farklı renk, desen, doku, işlev ve model seçeneği var. Rahatlığı, vücudu toparlayışı, formunun bozulmayışı ve yumuşacık oluşu muazzam. Daha önceki push-up klasik tayt hüsranından sonra gönlümü geri kazandın Calzedonia, clap clap.


Saç Serumu (Loreal Paris Botanicals Fresh Care Kişniş Tohumlu): Dökülme önleyici ve saç güçlendirici bir serum. Saçları dolgunlaştırdı mı emin değilim ama dökülmesini önleme konusunda oldukça yardımcı oldu. Özellikle mevsim geçişlerinde yaşadığım aşırı dökülmeyi azalttı. Teknik olarak benim ürünüm değil, eşim almıştı ben de denemek için başladım... Şimdi sanırım 2. şişeyi kendi dolabında saklıyor. Ürünün bu kadar hızlı bitmesinde benim parmağım olduğunu anladı sanırım.

Gözlük (Ray-Ban Round Metal Unisex): Gözlük takma isteğimi geri getirdi. Zaten zorundaydım ama ağırlık ve sonucunda baş ağrısı beni yıldırmıştı. Şimdi her gün her an ortada Harry Potter gibi geziyorum. Çokta mutluyum ohhhh.

Küpe: Geçen ay Kozzy AVM'den, sanırım 1.katta ortada bulunan bijüteriden aldım. Orta-Küçük boy Rose-Gold klasik bir halka küpe. Yahu 10 TL falandı sanırım ama 1 ayda asla kararmadı, alerji yapmadı ya da ne bileyim kötü bir hatıramız asla olmadı. Bu zamana kadar aldığım tüm bu tarz ürünler 1 haftada bozulduğu için çok uzun zamandır kullanmıyordum. Buna şans eseri denk geldim ve boyu tam istediğim gibiydi. Şaşırttı baya sevdirdi kendini.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder