15 Nisan 2017 Cumartesi

SON ZAMANLARDA NELER YAPIYORUM? İŞLER GÜÇLER BİR TAKIM GELİŞMELER



Mavi'nin saçlarını uzatmaya çalışıyoruz. Daha doğrusu uzamasını oturmuş bekliyoruz çünkü hızı arttırmak için dışarıdan herhangi bir müdehalede bulunmadık. Tek kazıtabileceği yaş 1,5 - 2 arasıydı,  dırdır edemeyecek bir yaş aralığını özellikle belirledik, saçın arasındaki boşluklar gelecek için beni düşündürüyordu, gözümüzü yumduk yaptık, ilk hafta deli pişman olmuştum şimdi daha gür olacağını umuyorum, sakinleştim. Ama sakinleşmem 10 ay sürdü. Biraz kontrolü güç bir ruhum var. Atlas'ın saçlarını da kazıttım ama mevzu kız çocuğu olunca hassasiyet artıyor süs püs konusunda. Ah benim hala batıla inanan okumuş aklım =) Saç bu kesersin uzar ne var...



Zaman buldukça kaçıp kaçıp kendime bir kahve ısmarlıyorum. Kahvemi içerken kulaklığımı takıyorum mekanla bağımı kopartıyorum ve yazı yazıyorum, listeler oluşturuyorum, hedefler koyup planlar yapıyorum. Yapacak şey çok kafada ama işte zamanını bekleyen bir döngü var, kırdığımda haber ederim. Hatta sanırım kendi kendime yazdıklarımı sizlerle paylaşabilirim. Sonuçta bir yol gidiyoruz ve yol yalnız pek çekilmiyor. 

Hani terzi kendi söküğünü dikemezmiş diye bir tabir var ya işte bence o, hayatımızın her alanında geçerli. Başkasına tavsiye verirken, konu kendin olmadığı için, son derece mantıklı, akılcı ve olumlu yaklaşabiliyorsun. Bu nedenle sağduyumu kaybettiğim, mantığımın uçup gittiği konularda sanki bir başkasına akıl verir gibi kendime notlar bırakmaya başladım. O gün geldiğinde mantığımı yerinde bulamazsam en aından notlara bakarım diye düşündüm. Sizin de ihtiyacınız olursa diye açığa bırakıyorum.




İnternetten alışveriş yapmayı ben bıraktım benimki başladı, hadi hayırlı uğurlu olsun.
Crossfit için özel ayakkabı gerekirmiş, ağırlık altında hava tabanı atıyormuş, bu konuda en başarılı serilerden biri Nike'ın Metcon serisiymiş. Muscleupsport sık kullanılanlarıma geçti resmen, araştırmayı ben yapıyorum spora 'O' gidiyor. Kendime de bir pilates çorabı baksaydım iyi olacaktı. Yeni düşkünlüğüm kendisi.  Detaylı yazı gelecek hem de hocasından bizzat.



Evinizin hemen yanında bir BEYAZ FIRIN olması nasıl bir şey tahmin etmek istemezsiniz inanın.  Özellikle Avrupa yakasında oturanlar hiç anlayamazdı ama artık Etiler'de oturanlar da ne demek istediğimi anlayacaklar. Milföy, Polka yoksa Çilekli Trifle gönlümüzün sultanıdır. Ayda bir veya iki kere hak koydum kendime komşu ile küslük olmaz. 3'ü arasında dönüşümlü hallediyoruz işi. Mutlaka yerken paylaşın, daha tatlı oluyor, kalori azalıyor, keyfi artıyor. 'O' günler için gitmeye, kalorileri almaya, pişmanlığını yaşamaya, pazartesi rejime başlamaya değecek tek yerdir nazarımda.



Boots'tan aldığım bu mini multivitaminleri denemeye başladım. Yoksa bir yerde yorgunluktan ve mevsim değişiminden hık diye gidebilirim. Hedefim, her gün bir tane vitaminimi unutmadan düzenli bir şekilde almak. İnsanlık için küçük ama benim gibi disiplinden son derece uzak bir bünye için oldukça büyük bir adım. 5 günlük antibiyotik kürünü kullanamıyorum 2. günde unuttuğum için. Niyet ettim niyet eyledim bu sefer disipline edeceğim kendimi, düzenli bir insan olmak için elimden geleni yapacağım.



Bizim işyeri böyle, masası sandalyesi her şeyi var çok şükür. 
Sadece şekli farklı + azıcık rüzgarı bol fena soğuk oluyor. 
Kostümümüze gelince;  biraz vintage, biraz country, biraz işlevsel. 
Plaza çalışanı hemcinslerime selam eder gözlerinden öperim. 
Şantiyenin de keyfi ayrı, bilin isterim =)

Bu haftalık benden bu kadar.


Bot: Timberland
Pantalon: M&S Cargo Haki
Parka: H&M
Gözlük: RayBan
Sırt Çantası: Accessorize


Sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder