5 Nisan 2017 Çarşamba

ÜRÜN İNCELEME / SEPHORA LİKİT MAT RUJ 17 VE 18 NUMARA (PRODUCT REVIEW / SEPHORA CREAM LIP STAIN NO.17 VE NO.18)


Ruj konusundaki hassasiyetimi ileriki bir yazıda detaylı açıklayacağım. Ama şimdilik ruj konusunda rahatıma düşkün olduğumu ekliyeyim. Bir çok markadan likit mat ruj denedim, yerli yabancı vs. Çoğunu sürdüğüm ilk 10dk inanılmaz beğenerek kullandım. İpek, opak ve canlı durması, çene bölgesine karakteristik bir matlık sağlaması oldukça hoşuma giden bir durum. Ama malesef en fazla 1 saat sonra ruju tamamen çıkartıyorum. Nerede olduğumun veya makyajımın bozulup bozulmayacağının da önemi yok, peçeteyle sert bir hamle ile yok ediyorum. O parçalanma hissi, kurutma, germe ve çizgilerin derinleşmesi beni çok çok irite ediyor.



Akasya Sephora'da kendi markası olan Cream Lip Stain rujlarından 01 numaralı kırmızı denedim bir akşam. Sinemaya girdim, yemek yedim, bir şeyler içtim ve ne çıktı ne de bende çıkartma hissi yarattı.  Tüm bu kullanım rahatlığı ve renk skalasının zevkime hitab etmesi ikinci bir ziyareti doğurdu.





Geçtiğimiz hafta, 01 numarasını almak için gittiğim Palladium Sephora'dan yeni çıkan renklerden 17 ve 18 numaralı olanları alıp çıkmış oldum. 17 numara koyu gülkurusu ve vişne karışımı kahve alttonlu bir kırmızı. 18 numara ise tam bir bayrak kırmızısı. Seride, nude denebilecek çıplak görünümlü dudak renkleri pek ilgimi çekmedi doğrusu, tenime yakışacak bir ton bulamadım. Ancak özellikle 18 numara dudak rengi ile birleşince 1 ton daha koyulaşıyor. En azından benim dudaklarımda bu kadar açık renk durmuyor. O yüzden çok daha fazla kullanabileceğim bir renk diyebilirim. Ki kırmızı ruj ve oje konusunda hiç çekinmem. Zaman mekan fark etmez nazarımda. Mutlaka ten, saç rengine, tarzınıza ve  kullanım yerinize uygun bir kırmızı ruj bulabilirsiniz, mesele kırmızının tonunun ne olduğu.

Elbette 01 numarada hala gözüm var ama şu anda dudağımdaki yara ve hastalığım ne kozmetik keyfi bıraktı ne de gezip dolaşma mecali. Bir süre daha bu ikili ile oynamaya devam edeceğim.



Üstte: 17 numara
Altta: 18 numara

Bu tip likit mat rujları dudaklarınızı önce peeling ile ölü deriden temizleyip sonra üzerine lip balm sürdükten sonra uygularsanız hem çok daha kalıcı olur hem de daha az kurutur. Kullanım açısında da bu şekilde daha konforlu oluyor. Ancak lip balmlar bazen rujun yapısını değiştirebildiği için lip balmı dudağınıza iyice yedirip fazlasını peçete ile almanızı, sonra ruju uygulamanızı tavsiye ederim.




Solda: Gündüz - Gölgede
Sağda: Günışığı altında



Opaklık (Opacity): 5/5
Nemlendirme (Moistening): 1/5
Bitiş / Formül (Formula): Likit Mat (Liquid Matte)
Koku & Doku (Flavor Texture): Orta Yoğun Köpüksü (Medium Intense - Mousse)
Rahatlık (Comfort): 3,5/5
Kalıcılık (Lastingness): 5/5
Fiyat / Performans (Overall): 4,5/5



Tüm Sephora Mağazaları'nda bulabilirsiniz: 39 TL


Not: Sephora'nın Türkiye'de uyguladığı satış, ürün, değişim politikasına ifrit oluyorum. Çok uzatmak şimdilik içimden gelmiyor. Ben hem evime yakın hem de çalışanlarını daha samimi bulduğum için Palladium Sephora'yı ilk olarak tercih ediyorum. İkinci sırada Akasya Sephora geliyor. 

Sevgiler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder